Zaopiekuj się.

Sobą!

Tutaj nie ma taryfy ulgowej. Tak, jak traktujemy swoje ciało przez całe życie, tak ono potraktuje nas - często w jesieni wieku.
Dbaj o swoje ciało. Tak wiele mu zawdzięczasz!

poblemy intymne

Problemy intymne

Nietrzymanie moczu, pęcherz nadreaktywny, nietrzymanie stolca, gazów - to problemy, które potrafią skutecznie zabrać przyjemność z życia. Na szczęście, dzięki dobrze dobranej terapii, już po kilku zabiegach można zauważyć znaczącą poprawę.

Leczenie zaczyna się od diagnozy Funkcjonalnej  (USG EMG Biofeedback, badanie manualne mięśni dna miednicy) oraz wywiadu i podsumowania dotychczasowych badań diagnostycznych. Warto mieć ze sobą badanie ogólne moczu, jego posiew, czy wyniki badania urodynamicznego.

Nietrzymanie moczu

Pęcherz nadreaktywny

Nietrzymanie stolca lub gazów

Bolesne współżycie

Obniżenie narządów

Fizjoterapia po prostatektomii

Przewlekły ból

Ból to pierwszy sygnał, że w naszym ciele dzieje się coś niedobrego. Ignorowany, spychany na dalszy tor, często rozwija się w groźne schorzenia, które przeszkadzają nam w zwykłych, codziennych aktywnościach.

Leczmy ból. Nie jednak jego objawy, jak zachęcają nas producenci leków przeciwbólowych, ale jego przyczyny - jako jedyną drogę do całkowitego wyleczenia. W MyPhysio potrafimy zdiagnozować przyczynę i poprawić codzienność każdego Pacjenta.

Zespoły bólowe kręgosłupa

Ból barku

Zmiany zwyrodnieniowe

Urazy

Bóle głowy i migreny

Man massaging a woman's knee in a room
Shot of physiotherapist helping to beautiful pregnant woman for doing pilates exercises with ball preparing for childbirth.

Kobiety w ciąży i po porodzie

Ciąża i połóg to bardzo wyjątkowy, szczególny czas dla każdej kobiety. Obok oczywistej radości z powiększenia się rodziny, często pojawia się ból i inne dolegliwości, które skutecznie psują humor każdej ciężarnej i młodej mamie.

Fizjoterapia i osteopatia to dziedziny medycyny, które mogą pomóc kobiecie w ciąży i po porodzie u w różnych dolegliwościach. Warto sobie pomóc - szczególnie w tak wyjątkowym momencie dla każdej z nas.

Bóle kręgosłupa i miednicy

Rozstęp mięśni prostych brzucha

Rozejście spojenia łonowego

Masaż dla kobiet w ciąży

Kinesiotaping w ciąży

Fizjoterapia w połogu

Mobilizacja blizny po cesarskim cięciu

Reedukacja mięśni dna miednicy

Inne

Dział inne to cały szereg zabiegów fizjoterapeutycznych i osteopatycznych, które mogą pomóc Ci radzić sobie z wieloma problemami dnia codziennego. Niepokój u dzieci, fizjoterapia po zabiegach stomatologicznych, chroniczne bóle głowy - wszystkie te dolegliwości mogą znaleźć ulgę w prawidłowym leczeniu osteopatycznym i fizjoterapeutycznym.

Zapytaj nas o szczegóły.

Fizjoterapia przed i pooperacyjna

Fizjoterapia stomatologiczna

Obrzęki

Zaburzenia gospodarki hormonalnej

inne
Phenix_USB_Neo_produkt

Metody

W naszej praktyce korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych metod - wypróbowanych zarówno przez nas, jak i tysiące specjalistów z całego świata. To metody nie tylko sprawdzone, ale i w 100% bezpieczne, które przynoszą wymierne korzyści dla zdrowia w różnych dolegliwościach.

Terapia manualna, powięziowa, igłoterapia - to tylko kilka metod i zabiegów, z których nasi specjaliści korzystają na co dzień.

W terapii dna miednicy stosujemy najnowocześniejsze, międzynarodowe standardy stosując efektywne metody takie jak USG sonofeedback, EMG Biofeedback, Elektrostymulacja czy techniki Hipopresywne.

Terapia manualna

Terapia czaszkowo-krzyżowa

Trening indywidualny

USG Sonofeedback

EMG Biofeedback

Igłoterapia

Terapia trzewna

ZAPRASZAMY

Na pierwszą wizytę

Przyjdź do nas i porozmawiaj o problemach
ze zdrowiem swoim lub Twojego dziecka.
Doradzimy Ci właściwą drogę leczenia.

Telefon i mail

Tomcia Palucha 37 U5